Parkingi manewrowe


System parkingowy, którego konstrukcja nośna wykonana została z elementów stalowych w postaci słupów i belek zespolonych z prefabrykowanymi płytami. Dla zapewnienia optymalnej przyczepności pojazdu do płyt manewrowych, zastosowano specjalne rozwiązanie w zakresie wykonania antypoślizgowej faktury zewnętrznej. Całość konstrukcji stalowej zabezpieczona została antykorozyjnie metodą cynkowania ogniowego. W tym systemie parkowania przewiduje się możliwość jego dowolnej rozbudowy/modyfikacji o dodatkowe komponenty umożliwiające adaptacje do wybranej lokalizacji.

Opcjonalnie w systemie można zamontować dodatkowe elementy takie jak: winda towarowo-osobowa, obrotnica nastawna, system naprowadzania samochodu, stanowiska do ładowania pojazdów elektrycznych, oświetlenie dolnej części parkingu, podświetlenie pojazdów, systemy antypoślizgowe na podjazdach/zjazdach. W zależności od indywidualnych potrzeb klienta istnieje możliwość personalizacji systemu zgodnie z jego oczekiwaniami.

WIPARK KSB X-1301


Pliki do pobrania:

Jest to system parkingowy, którego konstrukcja nośna wykonana została z elementów stalowych w postaci słupów i belek zespolonych z prefabrykowanymi płytami. Dla zapewnienia optymalnej przyczepności pojazdu do płyt manewrowych, zastosowano specjalne rozwiązanie w zakresie wykonania antypoślizgowej faktury zewnętrznej. Całość konstrukcji stalowej zabezpieczona została antykorozyjnie metodą cynkowania ogniowego. W tym systemie parkowania przewiduje się możliwość jego dowolnej rozbudowy/modyfikacji o dodatkowe komponenty umożliwiające adaptacje do wybranej lokalizacji. Opcjonalnie w systemie można zamontować dodatkowe elementy takie jak: winda towarowo-osobowa, obrotnica nastawna, system naprowadzania samochodu, stanowiska do ładowania pojazdów elektrycznych, oświetlenie dolnej części parkingu, podświetlenie pojazdów, systemy antypoślizgowe na podjazdach/zjazdach. W zależności od indywidualnych potrzeb klienta istnieje możliwość personalizacji systemu zgodnie z jego oczekiwaniami.
System ten może pracować w systemie 1+1 lub 1+2 poziomy parkowania (łącznie z poziomem na terenie). Parking manewrowy jest zbliżony w użytkowaniu do zwykłego parkowania na standardowym parkingu, przez to daje komfort użytkownikowi nie powodując oporów przy korzystaniu z tego typu rozwiązań.